niedziela, 10 kwietnia 2011

wyczekane

"...marzenia nie spełniają się od tak. W tym cała ich magia. Że są wyczekane.
Martyna Wojciechowska

plus, minus - dziesięc lat... :)

Muszę się pochwalić mamą, bo ona sama tego nie zrobi...taki typ. A przecież jest czym. Tylko ona wie, ile ją to kosztowalo...no może jeszcze paru wtajemniczonych. I jest, udalo się, mamy ją na pólce, a Mama boi się zajrzeć...

...a potem czwartkowa "Kawa czy herbata" i wizyta w wydawnictwie. Wielki stres Mamy, mój katar i mój strach przed kamerami. Mamie przybylo pewnie kilka nowych siwych dlugich wlosów, a mnie wielki Mis...


12 kwietnia książka ma wejsć do księgarń. Trzymajcie za nas kciuki i milej lektury.

I pamiętajcie, że to możliwoć spełnienia marzeń sprawia, że życie jest fascynujące :)
Teraz czas na kolejne marzenie... ;)

2 komentarze:

  1. WOW! Wielkie gratulacje! Będzie przeczytana na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Jestem świeżo po lekturze i książka bardzo mi się podobała! Aż chce się wyruszyć w podróż i zobaczyć to wszystko na własne oczy...
    Czekam z niecierpliwością na kolejną książkę, a tymczasem będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń